FAQ Platte Raamkruk
Download hier de montage handleiding.
De stift van de platte raamkruk is te lang, wat nu?
De stift van de platte raamkruk is eenvoudig zelf in te korten met een ijzerzaag, dremel of slijptol.
Mijn oude raamkruk heeft stiftmaat 8mm, de platte raamkruk 7mm, past dat?
Ja zeker. Voor een stiftdikte van 8mm x 8mm is een verloophuls van 7mm > 8mm mee te bestellen. Kies bij het bestellen eenvoudig voor stiftdikte 8mm en de verloophuls wordt toegevoegd aan je bestelling.
De platte raamkruk lijkt niet in mijn raam te passen. Waar kan dat door komen?
* Controleer eerst of de stift niet te lang is. Indien nodig is deze eenvoudig in te korten met met een ijzerzaag, dremel of slijptol.
* Controleer het middelste boorgat (tussen de twee schroefgaten) deze moet minimaal 17mm zijn. Wanneer deze groter is is dat geen probleem. Het gaat er om dat de stiftbasis (verdikking achter het montageplaatje) volledig in het raam verdwijnt, zodat het montageplaatje mooi strak en vlak aansluit op het raam.
Indien nodig boor dan het gat groter tot minmaal 17mm.
Zitten er afdekdopjes bij voor op de schroeven?
De montageschroeven zijn op kleur van de platte raamkruk mee gespoten. Een duurzame en efficiënte oplossing die bijdraagt aan de kwaliteit van de platte raamkruk. Kwetsbare kunststof afdekdopjes zijn dus niet nodig.
Hebben jullie een platte raamkruk met slot?
Nee, onze platte raamkruk is zo compact en plat dat er geen slot in past. Voor een slot zou de platte raamkruk dikker moeten worden. Deze past dan niet meer functioneel achter alle raamdecoratie. De praktische oplossing, waar de platte raamkruk voor ontworpen is, zou dan verloren gaan.
FAQ algemeen
Wat is de levertijd?
Bestelling voor 18.00 uur worden de volgende werkdag verstuurd met PostNL.
Krijg ik een track and trace?
Ja, zodra de bestelling klaar is voor verzending wordt deze aangemeld bij PostNL. Daarvan ontvang je een track and trace in je mail zodat je de bestelling nauwkeurig kunt volgen.
Kan ik ook zonder reden retourneren?
Ja, geen probleem. Een retourzending is altijd jammer maar ook dat willen we zo soepel en duidelijk mogelijk laten verlopen.
Wil je de bestelling, of een gedeelte, retourneren?
Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst.
Een retour kan eenvoudig aangemeld worden door te reageren op de bevestigingsmail van de bestelling.
Of door een mail te sturen naar: info@kodosa.nl
Met vermelding van de volgende gegevens:
* Retourmelding
* Order- of factuurnummer
* Aantal artikelen (wanneer er meerdere artikelen via de bestelling zijn geleverd)
* Graag de reden van retourzending (niet verplicht). Dat geeft ons inzicht en biedt wellicht ruimte voor verbetering.
Wanneer de retourmelding is verwerkt ontvang je van ons kosteloos een retouretiket per mail.
Binnen 14 dagen dien je daar gebruik van te maken, daarna vervalt de mogelijkheid van retourzending.
Wanneer wij de retourzending correct hebben ontvangen wordt binnen 10 werkdagen het betreffende bedrag teruggestort op de rekening waarmee de betaling is gedaan.
PostNL status: bezorgd, maar niet ontvangen…wat nu?
Het is vervelend wanneer er onduidelijkheid is over de bestelling en de status van PostNL verkeerde informatie geeft.
Wat betreft brievenbuspakketjes komt dat de laatste tijd vaker voor.
De ervaring is dat het pakketje daarna alsnog binnen 1-3 dagen daadwerkelijk wordt bezorgd.
Het advies in dit geval…nog even af wachten.
Wanneer dat te lang duurt neem dan uiteraard contact met ons op zodat we het op kunnen lossen.
Ik heb een vraag, hoe kan ik die het best aan jullie stellen?
Wij staan je graag per e-mail te woord via: info@kodosa.nl. Wil je toch graag telefonisch contact laat dat dan ook via dat mailtje weten, wij bellen je dan binnen 1 werkdag.
Of maak gebruik van Whatsapp, 06-12453057.