Garantie | Klachten

Klachten

Wij doen er alles aan om je zo goed mogelijk van dienst te zijn en alles soepel te laten verlopen.
Toch ontevreden over onze dienstverlening? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten, wij lossen dat graag met je op!
Wij zijn blij met feedback en zien dat juist als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Garantie

Op alle artikelen geldt de wettelijke garantie van 2 jaar, tenzij anders vermeld.
Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.

Wanneer een artikel niet goed functioneert binnen de geldende garantie, zoeken we zo snel mogelijk naar een passende oplossing. Denk aan een nieuw artikel of teruggave van je geld.

Het aankoopbewijs, bijvoorbeeld de factuur van je bestelling, is ook het garantiebewijs van je artikel.
Wil je aanspraak maken op garantie, dan vragen wij om een kopie van de factuur of een ander aankoopbewijs.

Is het probleem met het artikel je eigen schuld? Dan heb je geen recht op gratis reparatie, een nieuw artikel of teruggave van je geld.
Heb je het artikel normaal gebruikt en is het gewoon redelijkerwijs versleten? Ook dan heb je geen recht op bovengenoemde oplossingen.

Meld je een artikelklacht/defect, dan kijken we of de garantiebepalingen, zoals omschreven in onze Algemene Voorwaarden, op jouw situatie van toepassing zijn.
Om dat goed te kunnen beoordelen hebben wij een volledige en duidelijk omschrijving van het defect en de ontstaanswijze nodig.
Wanneer de klacht gegrond is, komen alle kosten (inclusief verzendkosten) binnen de garantie voor onze rekening.
Voor een eventuele retourzending ontvang je van ons kosteloos een retouretiket voor verzending met PostNL.
Wanneer je in dat geval voor een andere vervoerder kiest kunnen wij de gemaakte kosten niet terugbetalen.

Constateer je een defect en wil je aanspraak maken op garantie, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Een klacht indienen, of aanspraak maken op de garantie, kan op de volgende manieren:

Eenvoudig per e-mail: info@kodosa.nl
Per brief: Kodosa
Reigerstraat 54
3853 XD, Ermelo

Na ontvangst van de klacht, of aanspraak op garantie, zullen wij zo spoedig mogelijk, uiterlijk binnen 14 kalenderdagen inhoudelijk reageren.

*Komen wij onderling niet tot een oplossing kan je in onze Algemene Voorwaarden nalezen hoe je verder kunt handelen.
*Ook kan je daarvoor terecht bij het
Europese onlineplatform voor geschilbeslechting